چگونه یك تردمیل خوب بخریم
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
یک شنبه 2 اسفند 1394برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

اگر تصمیم به خرید یک تردمیل مناسب برای خود دارید در ابتدا باید نیازهای خود را از تردمیلمورد نظر بدانید  و سپس در بین مدلهای مختلف وبرندهای مختلف تردمیل خود را انتخاب نمایید. در این مقاله فاکتورهایی که برای خرید یک تردمیل خوب نیاز دارید را بیان کرده ایم.

1. بدنه :

بدنه تردمیل همان اسکلت اصلی دستگاه است که تمام بخش ها بر روی آن قرار دارد. این بخش بیشتر از فولاد یا الومینیوم فشرده ساخته شده و روی آن با مواد ضد زنگ پوشیده شده است و باید دقت فرمایید فولاد مقاوم تر ولی سنگین تر است.

2. دسته:

دسته های تردمیل از اجزاء مهم تردمیل است که در هنگام خرید تردمیل به آن باید دقت کرد که شل نباشند و همچنین به گونه ای قرار نگرفته باشند که در هنگلم دویدن مزاحم شما بشوند.

3. موتور:

تردمیل های خانگی از موتور با جریان برق مستقیم استفاده می کنند ولی تردمیل های باشگاهی از برق متناوب استفاده می کنند و این عامل باعث می شود تردمیل های باشگاهی با قدرت تر ولی پر سروصداتر باشند. در هنگام خرید تردمیل باید به قدت موتور و توان موتور و هم چنین مرغوبیت آن بسیار توجه کرد.

4. تسمه:

تسمه تردمیل جایگاهی است که شما بر روی آن می دوید دقت فرمایید که طول و عرض تسمه به شکلی باشد که به راحتی بر روی آن قدم بردارید.

5. تحمل وزن:

از مهمترین فاکتورها در انتخاب تردمیل تحمل وزن آن است و باید دقت فرمایید این وزن وزنی است که در هنگام دویدن به تردمیل وارد می شود ، پس باید بدانید وزن شما در هنگام دویدن از وزن طبیعی شما بیشتر است پس تردمیلی انتخاب کنید که تحملی بیشتر از وزن شما داشته باشد.

6. کلید ایمنی:

همیشه تردمیلی انتخاب کنید که کلید ایمنی داشته باشد این کلید به وسیله گیره ای به لباس شما متصل می شود و در زمانی که شما تعادل خود را از دست می دهید موجب توقف دستگاه می شود.

7. اندازه دستگاه:

در انتخاب تردمیل مناسب اندازه دستگاه را به شکلی انتخاب کنید که به راحتی در مکان انتخابی شما قرار بگیرد.

8. شیب:

در تردمیل شیب به دو شکل دستی و برقی قابل تنظیم است. در هنگام  خرید تردمیل دقت فرمایید که بعد از شیب دادن به دستگاه و دویدن بر روی آن تردمیل شروع به لرزش نکند و همچنین موتور شیب آن پر سرو صدا نباشد.

9. صفحه کنترول:

تردمیل ها دارای صفحه نمایش و کلید هایی برای کنترول دستگاه در جلوی خود می باشند که شما از طریق آنها با دستگاه ارتباط بر قرار می کنید. صفحه کنترول در تردمیل های مختلف متفاوت است در بعضی بسیار پیچیده و در بعضی هم ساده است ، صفحه نمایش ارتباط مستقیمی بر روی قیمت تردمیل دارد. در هنگاه خرید ، تردمیلی انتخاب کنید که صفحه نمایش آن با نیازهای شما متناسب باشد.

10. قیمت:

در خرید تردمیل هرچه بیشتر پول بدهید تردمیل با کیفیت تر و قوی تری را می توانید انتخاب کنید ولی بهتر است به جای اینکه قیمت زیادی برای خرید تردمیل پرداخت کنید تردمیلی به نسبت نیازهای خود انتخاب فرمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: